Mats tankar

Mina tankar och åsikter om främst Svensk politik men även om annat.

02 oktober 2005

Flickr - man får vad man betalar för

Jag var inne på några av mina gamla blogginlägg och såg att bilderna inte längre syntes, beroende på att bildlänkarna inte längre fungerade.

Vid en noggrannare undersökning, så visade det sig att de fått en helt ny URL på flickr, så det var ju bara att sätta igång att justera bildlänkarna så att de åter fungerade.

Nåja, det är ju ändå svårt att klaga, eftersom jag inte betalar något för att ha bilder på flickr (men de som betalar har tydligen också drabbats)...

Nåja, numera så kan man ju lagra bilderna på blogger istället (förutsatt att man har sin blogg här) och det fungerar bra. Dock max en bild per inlägg - i varje fall så har inte jag lyckats klämma in fler men det räcker ju för det mesta.

Etiketter: ,

0 Kommentarer:

<< Hem